You are here

Difficulty: Middle
Interest: Middle

Descripció

Coll de Comiols - GR1 - Benavent pel grau del curt. Des del pont de Comiols (carretera), agafem una pista en direcció NE. És una pista ampla i ben marcada, anem seguint les marques grogues, aquest és un dels accessos a la cirular, així doncs trobem la bifurcació que ens baixa al poble de Benavent pel grau del curt, a partir d'aquí podem dir que ja estem dins de la circular pròpiament dita.
Si ens dirigim al grau del curt, la pista es transforma en un sender, amb força baixada i molta humitat doncs és una obaga molt marcada, trobem gran quantitat de boix. Ens acostem a la carretera i anem parel·lels a aquesta mantenint el desnivell fins arribar al poble de Benavent creuant antics camps de conreus, sempre seguint les marques grogues.
En cas que decidim anar cap a l'altra direcció seguim pel capdamunt de la carena resseguint el cingle fins a que ens trobem amb el GR1 sempre per pista i amb marcatge de pintura de color groc.

Benavent - Serra de Benavent. El punt d'inici del recorregut és al poble de Benavent, on hi trobem informació. Deixem el cotxe a l'aparcament i continuem pujant per un carrer del poble cap a l'esquerra, travessant-lo i seguint les marques blanques i vermelles del GR1. Comencem a veure les parets a la dreta.

Trencall waypoint 750 - Biscarri.Per a arribar al punt d'inici, hem de començar a Benavent, fins que sortim al trencall on deixem el GR1 i agafem direcció Biscarri. La senda continua baixant, fins que trobem una pista que uneix conreus, la travessem i uns metre més a l'esquera...